اخبار

تولید روزانه بیش از ۳۵ هزار ماسک و گان بهداشتی توسط پشتیبانان شبکه‌های کسب و کار خانگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی

خراسان رضوئ

۱۳۹۹/۰۹/۲۶

متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر جواد سخدری با بیان این مطلب افزود: این میزان تولید در واحدهای فوق، قابلیت افزایش ۸۳ هزار ماسک و گان بهداشتی در روز را دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم جامعه و بخش بهداشت و درمان به اقلام بهداشتی از جمله ماسک تنفسی و گان، جهاددانشگاهی در راستای مسوولیت اجتماعی خود در قالب طرح ملی "الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی" با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی اقدام به فعال کردن تعدادی از واحدهای تولیدی حوزه پوشاک  استان در زمینه تولید ماسک تنفسی پارچه‌ای و گان بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کرد.

وی افزود: تاکنون تعداد ۱۸ واحد تولیدی حوزه پوشاک در قالب این طرح مشغول به فعالیت هستند و توانسته‌اند تعداد ۹۲۰ نفر را به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار کنند.

سخدری  از آمادگی این سازمان در تامین ماسک و گان بهداشتی جهت مراکز درمانی و بهداشتی خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراکز می‌توانند جهت تامین ماسک و گان بهداشتی خود، همه روزه به جز ایام تعطیل با مرکز تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی به شماره ۰۵۱۳۱۹۹۷۵۴۲ تماس حاصل نمایند.