اخبار

حضور رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در بخش خبری شبکه استانی آذربایجان غربی در خصوص ثبت نام طرح ملی مشاغل خانگی

آذربايجان غربي

۱۳۹۹/۰۹/۲۶

متن کامل خبر

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در بخش خبری شبکه استانی آذربایجان غربی در خصوص ثبت نام طرح ملی مشاغل خانگی در آذربایجان غربی به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی واحد، در این ویژه برنامه خبری دکتر امین رستم زاده  گفت: در این مرحله از طح ملی مشاغل خانگی که بصورت همزمان با سایر استانها در حال اجراست اظهار کرد: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و مدون به اهداف اشتغالزایی این طرح ملی دست یابیم.

وی ادامه داد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و آغاز ثبت‌نام از متقاضیان راه‌اندازی کسب وکاهای خانگی در استان توسط جهاد دانشگاهی با ظرفیت ٥٠٠ نفر در حال اجرا می باشد.

دکتر رستم زاده با اعلام اینکه این طرح با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید برگزار می شود اظهار کرد:علاقمندان به راه اندازی کسب و کارهای خانگی می توانند با مراجعه به سایت inhb.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم‌ها و اطلاعات مربوط اقدام کنند.

وی گفت: شرایط متقاضیان ثبت‌نام در طرح حداقل ۱۸ سال سن، بومی استان محل ثبت‌نام، عدم اشتغال تمام‌وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی است.

رئیس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: متقاضیان پس از ثبت‌نام ؛ غربال‌گری و راستی آزمایی می‌شوند  سپس به متقاضیان آموزش‌ها و مشاوره‌های عمومی و تخصصی و اتصال به بازار ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانان و کارآفرینان حوزه مشاغل خانگی نیز می توانند در این طرح ثبت نام نمایند خاطرنشان کرد: از تمامی پشتیبانان، پیشرانان و تسهیلگران جهت استفاده از برنامه‌ها و تسهیلات این طرح ارزشمند در سطح استان جهت ثبت نام دعوت بعمل می‌آید و متقاضیانی که بعنوان پشتیبان هستند می‌توانند به آدرس دبیرخانه طرح به نشانی ارومیه،  کیلومتر 5 جاده سلماس، فرعی کولق، مجتمع پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی جهت آشنایی با طرح و تسهیلات مد نظر مراجعه نمایند