اخبار

وبینار "آشنایی با مدیریت زمان برای کسب‌وکارهای کوچک" برگزار شد

خوزستان

۱۳۹۹/۰۹/۲۶

متن کامل خبر

وبینار "آشنایی با مدیریت زمان برای کسب‌وکارهای کوچک" صبح امروز (چهارشنبه، 26 آذرماه) از سوی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد.
به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، در این وبینار آموزشی دو ساعته که با هدف ارائه آموزش‌های عمومی مرتبط با ایجاد یک کسب‌وکار برای پیشرانان و متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خوزستان برگزار شد، مباحث مختلف اعم از تکنیک‌های مدیریت زمان، اهمیت ترسیم برنامه و استراتژی زمان دار، لزوم ایجاد تعادل در چرخه زندگی و کسب‌وکار و ... مطرح و ارائه شد.
این وبینار با تدریس استاد سیدرضا علوی و با حضور 50 شرکت‌کننده از طریق سامانه امجد جهاددانشگاهی به نشانی htttp://amjad.jde.ir/kz  و به صورت رایگان برگزار شد و شرکت‌کنندگان در پایان به طرح پرسش‌های خود پرداختند.
دومین وبینار از این برنامه‌ها، با عنوان "آشنایی با برندسازی در کسب‌وکارهای کوچک" 24 دی‌ماه از طریق همین سامانه برگزار خواهد شد.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ازسوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما، به جهاد دانشگاهی به عنوان مجری واگذار شده و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نماینده کارفرما در استان است؛ سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز اجرای این طرح را در استان برعهده دارد.