وبینار تخصصی "برندسازی در حوزه مشاغل خانگی" دوشنبه 3 آذرماه 99 با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در هفته جهانی کارآفرینی از سوی جهاد دانشگاهی واحد قزوین به صورت ملی برگزار شد.
سید مصطفی زرآبادی، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قزوین گفت: این وبینار آموزشی به صورت ملی و با مدت زمانی دو ساعت با هدف ارائه آموزشهای عمومی ویژه پیشرانان و متقاضیان این طرح ملی برگزار شد. از سرفصلهای این دوره آموزشی میتوان به تعریف برند و برند سازی، فواید برندسازی، عناصر مختلف برند، فرایند کلی برندسازی، اشتباهات رایج در برندسازی، علت شکست برندها و ذکر چند نمونه متناسب با طرح اشاره کرد.
این وبینار با تدریس استاد مجید صالحی و با حضور 57 شرکتکننده از طریق سامانه امجد جهاددانشگاهی به صورت رایگان برگزار گشت و در پایان مدرس به پرسشهای شرکتکنندگان پاسخ دادد.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ازسوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما، به جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعهای تا پایان شهریور 1400 جهت اجرا واگذار شده است.
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷