اخبار

امضاء تفاهم نامۀ همکاري جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري و اتحاديۀ صنايع دستي استان

چهارمحال وبختيارئ

۱۳۹۷/۱۲/۱۲

متن کامل خبر

تفاهم نامۀ همکاري جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري و اتحاديۀ صنايع دستي استان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومي جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري، چهارشنبه 8 اسفندماه طي نشستي تفاهم‌نامه‌اي با هدف تحقق اهداف فاز دوم وسوم طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي و در راستاي توانمند‌سازي متقاضيان، تامين مواد اوليه واتصال به بازار  وفروش محصولات توليد شده در حوزۀ صنايع دستي، بين جهاد دانشگاهي استان و اتحاديۀ صنايع دستي چهارمحال وبختياري منعقد شد.


 در اين نشست رئيس جهاد دانشگاهي استان هدف طرح را ايجاد، توسعه و پايدارسازي مشاغل خانگي بيان و اظهار داشت اتحاديۀ صنايع دستي استان با توجه به ظرفيت‌هاي موجود از جمله وجود  افراد خبره و با تجربه، يکي از پشتيبانان قابل اعتماد اين طرح خواهد بود و انتظار مي رود اتحاديه به عنوان حامي وپشتيبان طرح الگوي نوين توسعۀ مشاغل خانگي از تمام ظرفيت وتوان داخلي وبين استاني خود در جهت حمايت از فعالان صنايع دستي استان استفاده نمايد.


 رضايي در ادامه اظهار داشت اين طرح  از سوي وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعي و به صورت پايلوت براي اجرا در نه استان به اين نهاد محول شده و رفع موانع و حمايت از پشتيبانان لازمه اجراي طرح است.


مدير عامل اتحاديه نيز با اشاره به همسو بودن اين طرح با فعاليت‌هاي اتحاديه اظهار داشت: اين اتحاديه آمادگي کامل را جهت توانمند‌سازي متقاضيان، آموزش،تهيه مواد اوليه و فروش محصولات اعلام مي‌دارد.


رئيسي گفت:  بازار فروش صنايع دستي فراز و نشيب‌هاي زيادي داشته است، لذا ما سعي کرده‌ايم از فرصت‌هاي پيش آمده استفاده و با توجه به شرايط بازار و سليقه مشتري محصولات را توليد و عرضه کنيم.


گفتني است در پايان جلسه تفاهم نامه همکاري ميان جهاد دانشگاهي و اتحاديه صنايع دستي استان به امضاي طرفين رسيد.