اخبار

جلسه مشترک با استارتاپ با سلام در استان قم برگزار شد.

قم

۱۳۹۹/۰۹/۲۹

متن کامل خبر

جلسه مشترک با استارتاپ با سلام در استان قم برگزار شد.

جلسه مشترک و دیدار مجری استانی طرح مشاغل خانگی در استان قم با مجموعه استارتاپی پلتفرم باسلام برگزار شد.

 در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جلسه‌ای با حضور معاون آموزشی جهاد دانشگاهی و مدیر اجرایی طرح و مسئولین با سلام برگزار شد.

در ابتدای این دیدار علی حسینی ضمن ارائه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، گفت: این طرح با توجه به الگوی نوینی که در پیش گرفته است، ظرفیت عظیمی در حوزه اشتغال و توانمندسازی متقاضیان در استان قم ایجاد خواهد کرد، از این رو پیوستن مجموعه های موفقی مانند با سلام می تواند در فاز های اجرایی طرح دستاوردهای خوبی در این زمینه ایجاد نماید.

در ادامه شریفی مدیر اجرایی طرح مشاغل خانگی قم: با اشاره به فازهای اجرایی طرح در خصوص نحوه اتصال به بازار متقاضیان توضیحاتی ارائه داد و با اشاره به همکاری پلتفرم های دیگر در این طرح، مزیت های این طرح را برشمرد.

 اعتصام فر گفت: در مجموعه باسلام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و مزیت‌های بسیار مناسبی برای متقاضیان فروش محصولات خانگی ایجاد کردیم و متقاضیان ایجاد نمونه های آنلاین فروش به محل واسطه می‌توانند محصولات خود را به دست مصرف‌کننده برسانند،  برای مجموعه با سلام باعث افتخار است که بتواند در این طرح از ظرفیت‌های ایجاد شده استفاده کند که قطعاً می‌تواند به اقتصاد استان قم کمک نماید.

 در پایان پیشنهاد شد که پس از بررسی‌های ظرفیت  و جلسات کارشناسی و تفاهمات انجام شده و توافق طرفین در آینده‌ای نزدیک نیز بتوان تفاهم‌نامه ای سه جانبه با حضور کارفرما منعقد گردد.