اخبار

بازدید رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزی چهار محال و بختياری از دبیرخانه طرح اگوی نوین مشاغل خانگی

چهارمحال وبختيارئ

۱۳۹۷/۱۲/۱۲

متن کامل خبر

رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري 11 اسفندماه از دبیرخانۀ طرح الگوی نوین توسعۀ مشاغل خانگی جهاد دانشگاهي استان بازديد کرد.

طهمورث الیاسی بختیاری با تشکر از تلاش‌هاي جهاد دانشگاهي در راستاي ارائه خدمات به مردم، ايجاد اشتغال و افزايش مهارت‌هاي نياز بازار کار، گفت: نهادهايي مانند جهاد دانشگاهي با توجه به تنوع فعاليت‌ها و کارآمدي و کارايي که دارند مي‌توانند مانند گذشته منشأ خدمات ارزشمندي براي مردم باشند.


به گزارش روابط عمومي جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري، الياسي بختياري 11 اسفندماه در بازديد از جهاد دانشگاهي  و دبیرخانۀ طرح الگوی نوین توسعۀ مشاغل خانگی ، اين بازديد را رضايت‌بخش خواند و گفت: گزارش‌هاي خوبي از فعاليت‌هاي متنوع جهاد دانشگاهي در زمينه‌هاي مختلف آموزشي، فرهنگي، آموزش‌هاي بلندمدت و کوتاه‌مدت و کاملا مرتبط با اشتغال  استان ارائه شد.


در این دیدار رئیس جهاد دانشگاهی استان ضمن ارائۀ گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در طرح و برنامه های آینده، بیان کرد: این طرح با  تمرکز بر دو حلقۀ مهم ومفقود شده  در ایجاد اشتغال (آموزش وتوانمند سازی متقاضیان-اتصال به بازار وفروش محصول) با استفاده از توان و ظرفیت کارآفرینان وپشتیبانان آغاز گردید که متأسفانه نوسانات ماه‌های اخیر بازار ارز باعث بروز مشکلاتی برای پشتیبانان طرح گردیده است، هم اکنون پشتیبانانی که  در ابتدای طرح تصمیم به همکاری همه جانبه در طرح را داشتند متاسفانه در تهیۀ مواد اولیه وتجهیزات مورد نیاز راه اندازی کسب وکارمشکل دارند لذا این طرح با توجه به شرایط موجود برای موفقیت نیاز به حمایت مالی جهت تقویت پشتیبانان دارد.


لياسي بختياري  در پایان خاطرنشان کرد: سازمان مديريت و برنامه‌ريزي با توجه به رسالت خود  وظيفه خود مي‌داند از نهادهاي خدمتگزار مانند جهاد دانشگاهي که برآمده از انقلاب اسلامي است حمايت کند.