اخبار

صدور مجوزهای مشاغل خانگی صرفا به صورت الکترونیکی

خراسان جنوبي

۱۳۹۹/۱۰/۰۲

متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی؛ غلامرضا اشرفی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از صدور مجوزهای فعالیت در حوزه مشاغل خانگی به صورت صرفا الکترونیکی خبر داد و گفت: با عنایت به تاکید مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ضرورت تسریع و تسهیل در امور و همچنین کاهش مراجعات حضوری بویژه در زمان شیوع کرونا؛ کلیه مجوزهای مشاغل خانگی صرفا به صورت الکترونیکی صادر خواهد شد و مجوزهای فیزیکی فاقد اعتبار می باشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از صدور 29هزار و 502 مجوز از ابتدای شروع طرح در حوزه مشاغل خانگی در خزاسان جنوبی خبر داد و افزود: از این تعداد 28هزار و 843مجوز به صورت مستقل و 659 مجوز در قالب پشتیبان مشاغل خانگی صادر شده است.

اشرفی همچنین تعداد مجوزهای مشاغل خانگی صادر شده از ابتدای سال 99 در استان را 72 مجوز اعلام کرد که از این تعداد 70 مجوز به صورت مستقل و 2 مجوز به صورت پشتیبان حقیقی صادر شده است.

متقاضیان صدور مجوز مشاغل می توانند با مراجعه به سامانه مشاغل خانگی به آدرس mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام و درخواست صدور مجور اقدام نمایند.