اخبار

برگزاری جلسه هماهنگی نحوه همکاری با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در خصوص تشکیل زنجیره مزیت های مشاغل خانگی استان زنجان

زنجان

۱۳۹۹/۱۰/۰۴

متن کامل خبر

جلسه هماهنگی در خصوص نحوه همکاری جهت شناسایی پیشرانان مشاغل خانگی با حضور مسئولین حوزه اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با رعایتپروتکل­های بهداشتی در محل جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد.

در ابتدای جلسه گزارشی از فعالیت هایی که تا کنون انجام گرفته به مسئولین قرارگاه پیشرفت و آبادانی ارائه شد.

آقای صادقی مسئول طرح و برنامه قرارگاه پیشرفت و آبادانی ضمن ابراز خرسندی از همکاری با جهاددانشگاهی، به اهمیت شناسایی و انتخاب مناسب متقاضیان و پیشرانان اشاره کردند.

آقای داداشی مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی فرمودند جامعه هدف و مخاطبین در مشاغل خانگی بسیار ارزشمند است و باید بتوانیم پس از ارزیابی های اولیه صورت گرفته، به افراد مناسبی در هر حوزه دسترسی پیدا کنیم. ایجاد انگیزه در مخاطبان به عنوان متقاضیان مشاغل خانگی و پیشرانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و پیشرانان باید نسبت به زنجیره های ایجاد شده تعهد داشته باشند.

در پایان مزیت های منتخب استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید هر دو طرف مطابق شیوه­ نامه های اجرایی موجود، به شناسایی و معرفی پیشرانان پرداخته و به دبیرخانه مشاغل خانگی معرفی نمایند.