اخبار

در نشست هم‌اندیشی طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی عنوان شد؛حمایت همه جانبه از پشتیبانان این طرح درجهاددانشگاهی استان کرمانشاه

کرمانشاه

۱۳۹۷/۱۲/۰۹

متن کامل خبر

نشست هم‌اندیشی با پشتیبانان و حامیان طرح  الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی با حضور پشتیبانان  شهرستان کرمانشاه در سالن شهید نوروز نژاد جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه برگزار شد.


  به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در این نشست دکتر  سیامک آزادی معاون پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با تشریح فرایند اخذ تسهیلات پشیبانان مشاغل خانگی و الزامات آن، گفت: حمایت همه جانبه از پشتیبانان این طرح درجهاددانشگاهی استان کرمانشاه در دستور کار می باشد.


 وی با بیان اینکه در این طرح  جهاددانشگاهی به عنوان یک حلقه واسط، اجزای زنجیره ارزش ارتباط بین ذینفعان را تسهیل می کند، افزود: هماهنگی با پنج پشتیبان جهت تدوین استاندارد های آموزشی با محوریت نیاز بازار انجام شده است.


 آزادی با اشاره به اینکه برنامه هایی برای  معرفی متقاضان مستقل طرح به پشتیبانان شناسایی شده در حال اجراست ،گفت: جهادانشگاهی به عنوان یک نهاد تسهیلگر در حال شبکه سازی کسب و کارهای خانگی  در این بخش است.