اخبار

فعالان مشاغل خانگی از ظرفیت مکان بازارهای اینترنتی برای معرفی محصولات خود استفاده کنند

خراسان شمالي

۱۳۹۹/۱۰/۱۰

متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه مشاغل خانگی خراسان شمالی، حسن خوش صفا، سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اظهارکرد: در حال حاضر دو مکان بازار چیگل و پی میشه و دو اپلیکیشن کاربن و رابین برای استفاده فعالان مشاغل خانگی در فضای مجازی معرفی شده اند.
وی ادامه داد: متقاضیان مستقل و پیشرانان می توانند از ظرفیت این مکان بازارها برای معرفی آثار و کارهای خود در سطح کشور و حتی بین المللی هم بهرمند شوند.
خوش صفا با بیان اینکه در ایام کرونا بیش از پیش استفاده از فضای مجازی ضرورت یافته است، افزود: علاقمندان می توانند با ورود به سایت های چیگل و پی میشه در ابتدا ثبت نام کرده و سپس تصاویر محصولات خود را بارگذاری کرده و نسبت به فروش آن اقدام کنند.
وی یادآور شد: مکان بازار چیگل از طریق ارایه خدماتی همانند در اختیار قرار گذاشتن پیشرفته ترین و بزرگترین زیرساخت نمایه سازی (شاخص سازی و ایندکسینگ) معرفی، تبلیغ و فروش اینترنتی کالاها و نیز برند و شرکت ها در سامانه به 20 زبان زنده دنیا، تبلیغات گسترده ملی و بین المللی و به تبع آن تامین کنندگان و کالاهای آنان، شرکت در نمایشگاه های مختلف صادراتی بین المللی برای معرفی سامانه،  ارایه خدمات و بسته حمایتی بانک توسعه صادرات به تامین کنندگانی که بر بستر چیگل کالایشان را به فروش خارجی می رسانند، فروش خرد و عمده کالای فعالان این عرصه را به سراسر جهان میسر می سازد.
خوش صفا خاطر نشان کرد: مکان بازار پی میشه هم یکی از محصولات شرکت کسب و کار نوین فرابین است، مجموعه‌‌ای خلاق که در زمینه‌های طراحی و توسعه‌ کسب وکارهای آنلاین، اپلیکیشن های موبایل، خدمات ارزش افزوده و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند.
وی ادامه داد: پی میشه به عنوان راهکاری جامع برای فروشندگان اینستاگرامی، فروشگاه‌های آنها را تبدیل به تجربه‌ای امن، مورد اعتماد و حرفه‌ای‌تر می‌کند.
خوش صفا افزود: این راهکارها شامل سه بخش فروش مطمئن، توسعه فروش و ارسال کالا است که همانند سه چرخ دنده مهم و حیاتی برای کسب و کار عمل می‌کنند، در این راستا تلاش این مکان بازار در جهت بهبود تجربه‌ی زندگی و تجارت اینترنتی است. 
وی با دعوت از فروشگاه های مجازی استان برای ارائه خدمات به فعالان مشاغل خانگی در خراسان شمالی، یادآورشد: در این استان فروشگاه مجازی دست آوا نیز وجود دارد که افراد می توانند در سطح استان نیز محصولات خود را در این بستر عرضه کنند.
خوش صفا با اشاره به اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور، پیرو تفاهم نامه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با جهاددانشگاهی، گفت: فعالان و پیشران هایی که دارای کسب و کار خانگی هستند می توانند با مراجعه به سامانه inhb.ir نسبت به نام نویسی در سامانه مشاغل خانگی اقدام کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای   ۰۵۸۳۲۲۸۵۷۵۱ و یا ۰۵۸۳۲۲۸۵۷۳۸ تماس بگیرند.
انتهای پیام