اخبار

در راستای طرح ملی مشاغل خانگی جلسه با پیشران طرح برگزار شد

قم

۱۳۹۹/۱۰/۱۱

متن کامل خبر

جلسه با پیشران شیرینی پزی و کیک پزی برگزار شد.

در راستای طرح ملی مشاغل خانگی جلسه با پیشران طرح برگزار شد

در این جلسه شریفی مدیر اجرایی طرح مشاغل خانگی استان قم در خصوص مزیت های طرح مواردی را ارائه کرد و گفت : کارفرمای این طرح در کشور وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی است و اجرای آن را به جهاددانشگاهی سپرده است و این طرح به صورت ملی در حال اجرا می باشد و سامانه inhb.ir جهت ثبت نام متقاضیان و پیشران ها در حال فعالیت می باشد.

سپس یعقوبی گفت: تنوع در تولیدات شیرینی پزی و کیک پزی بسیار بالاست و تقاضای   نسبت به این محصول همواره زیاد است، لذا همواره توانستیم تنوع و نوآوری را در محصولات تولیدی داشته باشیم.

پیشران طرح توسعه مشاغل خانگی گفت: خدماتی که در قالب این طرح ارائه می شود قابل تحسین است و  برای همکاری در این طرح اعلام آمادگی می کنم.

ایشان در خصوص مشاوره های تخصصی که توسط گروه مشاورین طرح به مجموعه این تولیدی ارائه شده است ابراز رضایت نمود و گفت: تعامل جهادددانشگاهی با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قطعا می تواند ظرفیت تولید مشاغل خانگی ار چندین برابر افزایش دهد

در پایان  ظرفیت های طرفین برای ادامه همکاری بررسی گردید و مقرر شد در خصوص آموزش و توانمندسازی و نیز فضاهای اشتراکی و استاندارسازی و تأمین بازار نیز مواردی که مورد تفاهم قرار گرفت در جلسه بعدی پیگیری شود.