اخبار

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دیدار معاون آموزشی و توسعه کارآفرینی جهاددانشگاهی با معاون توانمندسازی و معیشت مرکز خدمات حوزه علمیه برگزار گردید.

قم

۱۳۹۹/۱۰/۱۱

متن کامل خبر

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دیدار معاون آموزشی و توسعه کارآفرینی جهاددانشگاهی با معاون توانمندسازی و معیشت مرکز خدمات حوزه علمیه برگزار گردید.

در راستای طرح ملی مشاغل خانگی در استان قم دکتر بیجندی معاون آموزشی و توسعه کارآفرینی جهاددانشگاهی به همراه جمعی از مدیران جهاددانشگاهی قم با حضور در مرکزخدمات حوزه های علمیه با حجت الاسلام والمسلمین علائیان مدیرکل معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات دیدار کردند.

دکتر بیجندی گفت:  بستر حوزه های علمیه و روحانیون سراسر کشور زمینه مناسبی برای فعالیت های مشترک با جهاد دانشگاهی است و تمام توانمندی های خود را در حوزه آموزش و اشتغال و کارآفرینی در این راستا و برای خدمت به جامعه روحانیون و علما  و خانواده های آن ها به کار خواهیم گرفت.

بیجندی افزود: در حوزه مشاغل خانگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان حال اجرا می باشد و ظرفیت مناسبی در حوزه مشاغل در کشور ایجاد شده است.

حجت الاسلام علائیان گفت: در عرصه توانمند سازی و اشتغال جهاددانشگاهی پیشرفت های مناسبی داشته است و همکاری با این مجموعه علمی منجر به دستاوردهای خوبی خواهد شد.

در این جلسه ظرفیت های همکاری های مشترک در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و توانمندسازی و اشتغال خانگی خانواده های طلاب و بررسی گردید و مقرر گردید اشتغال کسب و کارهای کوچک و مشاغل خرد و خانگی و هم افزایی منابع و امکانات طرفین برای فراهم کردن بستر لازم برای اشتغال زایی و توان افزایی و ارتقای معیشت خانواده‌های تحت پوش و همکاری و مشارکت در راه اندازی مراکز تخصصی آموزشی و مرکز نوآوری پیگیری گردد.