اخبار

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم بازدید از کارخانه کفش و صندل آیسانا انجام شد

قم

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

متن کامل خبر

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم بازدید از کارخانه کفش و صندل آیسانا انجام شد

روز پنجشنبه مورخ 18 دی ماه 98، بازدید از کارخانه کفش و صندل آیسانا و نیز جلسه ای مشترک با رئیس کارخانه در راستای  همکاری در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی صورت گرفت.

در ابتدای دکتر جلسه شریفی گفت: کارفرمای طرح  ملی توسعه مشاغل خانگی وزارت تعاون کار و رافه اجتماعی می باشد و مجری این طرح جهاددانشگاهی می باشد در استان قم 1500 نفر سهمیه جهت توانمندسازی و اتصال به بازار متقاضیان تخصیص داده شده است.  

مدیر اجرایی طرح در استان قم، ضمن ارائه طرح مشاغل خانگی گفت: قطعا حمایت پیشران ها از طرح مشاغل خانگی و حمایت آنها از متقاضیان در این طرح می تواند دستاوردهای بزرگی را در حوزه مشاغل خانگی ایجاد نماید.

محبی گفت: این کارخانه در زمینه تولید انواع  صندل و مدل های مختلف سرپایی طبی و پرسنلی با زیره  تزریقی،PU ، تولیدات خود را به بازار عرضه می نماید . این شرکت از سال 1336 فعالیت خود را آغاز نمود و در سال 1376 به تولید انبوه رسید که هم اکنون با تولید زیره های کاملا طبی و رویه های مرغوب به تولید روزانه 5 هزار جفت انواع صندل فعالیت دارد .

محبی افزود:  اشتغال بیش از 30 نفر نیروی متخصص و آموزش دیده در کارخانه به صورت مستقیم و بیش از 40 نفر به صورت پیمانکاری در کارگاه های خارج از کارخانه و اشتغال غیر مستقیم ، حاصل این فعالیت است. شرکت ما در زمینه تولید کفش و صندل طبی ، دارای گواهینامه تایید از وزارت ایزو و نشان استاندارد از سازمان مربوطه می باشد،  لذا از این نظر با همتایان خوشنام خارجی، توان رقابت دارد و تولیدات خود را به سایر استان های کشور و همچنین کشورهای دیگر صادر می کند و با توجه به اهمیت کیفی ، تمامی این محصولات دارای گارانتی و ضمانت بازگشت می باشند.

رئیس تولیدی کفش آیسانا گفت: در کنار فعالیت اقتصادی در این کارخانه نیز به عنوان مسئولیت اجتماعی نیز وظیفه داریم تا با کمک به اقشار کم درآمد نیز یاری رسان باشیم. ایشان ضمن استقبال از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گفت: این آمادگی را داریم تا به عنوان پیشران در استان قم در این طرح فعالیت نماییم و امیدواریم با همکاری و تعامل بتوانیم در کمک به متقاضیان نیز موفق عمل کنیم.