اخبار

تولیدی ژیکال در بجنورد برای توسعه نیازمند فضای فیزیکی است

خراسان شمالي

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه مشاغل خانگی خراسان شمالی، فخر نبی در جلسه هم اندیشی با معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اظهارکرد: هم اکنون این تولیدی به منظور توسعه کسب و کار خود نیازمند فضای فیزیکی است و با توجه به هزینه های بالای اجاره بهای محل امیدواریم بتوانیم از ظرفیت مراکز دانشگاهی از جمله جهاددانشگاهی استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه این تولیدی با برند ژیکال در بجنورد فعالیت می کند، افزود: در حال حاضر اقدامات لازم به منظور ثبت برند این تولیدی در دست اقدام است.
فخر نبی با استقبال از ظرفیت مکان بازارهایی که در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی  و جهاددانشگاهی همکاری دارند، ادامه داد: امیدواریم با ثبت نام در این مکان بازارها و معرفی محصولات خود در بازارهای استانی، کشوری و بین المللی فروش بیشتری داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه در این تولیدی به نیروی ماهر نیاز داریم، گفت: از متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که در زمینه پارچه بافی، گلدوزی و خیاطی فعالیت می کند می توانیم در تولیدی به کارگیری کنیم.
حسن خوش صفا ، سرپرست معاونت آموزشی جهادانشگاهی خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهارکرد:  تولیدی ژیکال با توجه به اینکه از رنجیره تولید متنوع برخوردار می باشد می تواند شبکه بسیار گسترده ای از محصولات متنوع و متقاضیان را در رسته های شغلی پارچه بافی، گلدوزی، طراحی، خیاطی مشغول به کار کرد. 
وی ادامه داد: با توجه به اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سوی جهاددانشگاهی به عنوان مجری و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما می توان در قالب این طرح در ابعاد مختلف به توسعه کسب و کاراین تولیدی کمک کرد.
انتهای پیام