اخبار

برگزاری وبینارآشنایی با مفاهیم کسب و کار و مشاغل خانگی در استان اصفهان

اصفهان

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و آشنایی متقاضیان با مفاهیم کسب و کارهای خانگی ، کارگاه اموزشی در قالب وبینار ویژه نفرات متقاضی در شهرستان های خور و بیابانک، اردستان، آران و بیدگل، نطنز و نایین برگزار شد.
 هدف از برگزاری این کارگاه انتقال مفهوم کسب و کار خانگی ، آشنایی با انواع مشاغل خانگی و قوانین کسب و کار خانگی ، مزیت های این نوع کسب و کارها و آشنایی با تیم سازی ، شبکه سازی و استاندارد سازی محصولات بوده و شرکت کنندگان با تبیین  مراحل اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و سامانه inhb.ir آشنا شدند.

در انتهای وبینار متقاضیان در قالب پرسش و پاسخ سوالات خود را در زمینه رشته های مشاغل خانگی، چگونگی انتخاب شغل توسط متقاضی، امکانات لازم جهت راه اندازی مشاغل خانگی ، دریافت مجوز رشته های ستاره دار، میزان حقوق و دستمزد، بیمه و...  مطرح نموده و راهنماییهای لازم را دریافت نمودند.گفتنی است همزمان با برگزاری وبینارها، کارشناسان مستقر در دبیرخانه طرح به ارائه مشاوره وراهنمایی به متقاضیان طرح مشغول می باشند.

لازم بذکر است فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ( توانمند سازی ، اموزش و مشاوره متقاضیان) به کارفرمایی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاد دانشگاهی در استان اصفهان در حال برگزاری می باشد.