اخبار

جلسه هماهنگی دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی استان کرمانشاه در راستای توسعه کارافرینی پایدار

کرمانشاه

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

متن کامل خبر

این نشست در تاریخ 1399/09/26 در محل کانون کارافرینی استان کرمانشاه با حضور آقای مهندس سجاد سنجابی رییس شورای مرکزی کانون‌ کارآفرینان کشور، اساتید گروه کارافرینی دانشگاه رازی، مرکز مشاوره و خدمات توسعه کارافرینی، مدیران دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی، آقای امین کبودی مدیر اداره توسعه کارافرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، و آقای شهاب خوش خوی نماینده سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه و مسئول ارتباطات و نهادسازی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشریح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و میزان پیشرفت طرح در استان، نحوه تعامل و استفاده از ظرفیت دفاتر تسهیلگری محلی که در زمینه توسعه مشاغل خانگی در محلات ارائه خدمات می نمایند، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در ادامه رییس شورای مرکزی کانون کارآفرینان کشور ضمن اعلام حمایت همه جانبه از اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان و تشکر از مسئولین جهاد دانشگاهی، پیشنهاد نمود راهبران شغلی جلساتی را در دفاتر تسهیلگری برگزار نمایند و در این جلسات به تیم سازی و آموزش متقاضیان مشاغل خانگی عضو این دفاتر پرداخته شود.

در پایان این نشست شهاب خوش خوی از مسئولین این دفاتر جهت همکاری و مشارکت ذینفعان در اجرای هرچه بهتر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان دعوت به عمل اورد.

طرح  ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجری گری معاونت آموزش جهاد دانشگاهی در 31 استان کشور با هدف مداخله هدفمند در مسیر ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد و همچنین امر توانمندسازی صاحبان/مجریان مشاغل خانگی در 31 استان کشور در حال اجرا می‌باشد.