اخبار

جلسه مشترک با پیشران پوشاک و خیرین در خصوص راه اندازی کارگاه خانگی در محله یزدانشهر قم برگزار شد

قم

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

متن کامل خبر

جلسه مشترک با پیشران پوشاک  و خیرین در خصوص راه اندازی کارگاه خانگی در محله یزدانشهر قم برگزار شد

در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان قم جلسه ای با حضور پیشران طرح و چندتن از خیرین و معتمدین محله یزدان شهر جهت راه اندازی کارگاه خانگی برگزار گردید.

مدیراجرای طرح مشاغل خانگی در استان قم گفت: کارفرمای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است و  اجرای این طرح به جهاددانشگاهی سپرده شده است. این طرح در سه فاز انجام می شود که در حال حاضر فاز دوم شامل ارزیابی و استعداد سنجی و توانمندسازی متقاضیان  آغاز شده و در حال انجام می باشد.

در این جلسه که به صورت مشترک بین معتمد محله (اقای رضایی) و پیشران طرح در حوزه پوشاک (خانم خان محمدی) و خیر محل (آقای حسینی)  و با حضور مدیر اجرایی طرح مشاغل خانگی قم(دکتر شریفی) برگزار شد  در خصوص راه اندازی کارگاه خانگی در سطح محله یزدان شهر قم مذاکراتی انجام شد.

در این جلسه هماهنگی های لازم در خصوص جوانب راه اندازی کارگاه انجام شد و مقرر شد در خصوص تأمین نیروها و توانمندسازی نیروهای کارگاه از ظرفیت طرح ملی مشاغل خانگی و جهت تآمین چرخ توسط خیرین محل و نیز تأمین فضا نیز توسط معتمد و خیرین محل در جهت راه اندازی کارگاه و تآمین مواد اولیه و بازار نیز توسط پیشران طرح مشاغل خانگی قم در سطح محله اقدام شود.