اخبار

بازدید از کارگاه پیشران خیاطی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قزوین

قزوين

۱۳۹۹/۱۰/۱۷

متن کامل خبر

بازدید تیم اجرایی جهاد دانشگاهی قزوین از کارگاه تولید شلوار


در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به كارفرمایی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، تیم اجرایی جهاد دانشگاهی قزوین از یک کارگاه دوخت بازدید کرد.

سید مصطفی زرآبادی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قزوین اظهار کرد: در راستای شناسایی پیشران‌های توانمند استان، بازدید از کارگاه اکرم زارعی یکی از پیشرانان رشته دوخت لباس در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: اکرم زارعی از دانشجویان سابق دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین است که به همراه خانی یکی از پیشرانان توانمند در زمینه فروش در یک کارگاه 45 مترمربعی برای 10 نفر از بانوان شغل خانگی ایجاد کرده است.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قزوین اعلام کرد: این کارآفرینان با سرمایه در گردش ۱۳۰ میلیون تومانی و چهار مغازه در نقاط مختلف استان، فقط به تولید و فروش شلوار می‌پردازند.

زرآبادی گفت: در این کارگاه روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ دست لباس آماده فروش می‌شود و اغلب تولیدات در مغازه خودشان به فروش می‌رسد و به صورت ماهانه نیز با کارکنان تسویه می‌کنند؛ البته لازم به ذکر است که بگوییم این پیشرانان دارای برند هستند و درآمد اصلی آنان نیز از همین طریق تأمین می‌شود.