اخبار

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جلسه همکاری مشترک با فرماندهی حوزه ام ابیها در استان قم برگزار شد

قم

۱۳۹۹/۱۰/۱۸

متن کامل خبر

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جلسه همکاری مشترک با فرماندهی حوزه ام ابیها در استان قم برگزار شد

شریفی در ابتدا گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان در حال اجرا می باشد. در استان قم نیز 1500 نفر اتصال به بازار پیدا خواهند کرد و می توان با هم افزایی بین دستگاهی دستاوردهای مناسبی در این طرح ایجاد نمود.

شریفی افزود: ثبت نام متقاضیان در سامانه inhb.ir انجام می شود و در حال حاضر در حال ارزیابی و استعدادسنجی و توانمندسازی متقاضیان هستیم و در مرحله بعد اتصال به بازار انجام خواهد شد.

جهان میر با اشاره به پتانسیل عظیم و ظرفیت جهاددانشگاهی و نیز عزم وزارت تعاون کار و ر فاه اجتماعی و تعامل ایجاد شده در این طرح گفت: این طرح می تواند در حوزه معیشت و توانمندسازی افراد نیازمند و جویای کار گره گشا باشد.

فرمانده حوزه ام ابیها افزود: با توجه به مواردی همچون ارزیابی و استعدادسنجی و توانمندسازی که در این طرح می باشد تقریبا یان طرح در کشور  منحضر به فرد می باشد و حوزه ام ابیها نیز آماده هرگونه همکاری های مشترک در این خصوص می باشد.

در پایان این جلسه مقرر شد جلسه ای با حضور فرماندهان تحت نظارت این حوزه برگزار و ظرفیت های شناسایی متقاضیان توانمند و پیشران ها در سطح محلات و مردمی در این طرح فعال شود.