اخبار

تشریح «طرح ملی توسعه مشاغل خانگی» در برنامه زنده شبکه استانی همدان

همدان

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد همدان، دکتر علی کلانترنیا رئیس جهاددانشگاهی استان همدان با حضور در برنامه گفت و گو محور «همدان توسعه» به عنوان یکی از برنامه های زنده تلویزیونی سیمای مرکز همدان، به تشریح کامل «طرح ملی توسعه مشاغل خانگی» پرداخت.

در برنامه این هفته همدان توسعه، رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان با اعلام تمدید مهلت ثبت نام در «طرح ملی توسعه مشاغل خانگی» به ارائه گزارش طرح در بخش های مختلف، آمار ثبت نام کنندگان و اقدامات انجام شده در این طرح از ابتدا تا به اکنون در سطح کشور و استان پرداخت و عنوان کرد: طرح مشاغل خانگی با همکاری دو مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان ناظر طرح و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح در 31 استان در حال پیگیری و انجام است.

خاطر نشان می گردد، «همدان توسعه»، برنامه ای است که دوشنبه هر هفته به صورت زنده در سیمای مرکز همدان میهمان خانه های مخاطبان استانی است، این برنامه با تهیه گزارش های موضوعی و دعوت از مدیران و مسئولان استانی به بررسی مسائل و موانع توسعه اقتصادی استان می پردازد.

فیلم کامل این برنامه تلویزیونی در سایت صدا و سیما همدان برنامه «همدان توسعه» به آدرس http://hamedan.irib.ir/ بارگذاری شده است.