اخبار

جلسه هماهنگی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اردبیل با حضور دبیران خبرگزاری ها

اردبيل

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

متن کامل خبر

 

جلسه هماهنگی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اردبیل با حضور دبیران خبرگزاری های ایسنا، ایکنا و روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل با حضور کارشناسان دبیرخانه برگزار شد.

 

در این جلسه مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اردبیلبا قدردانی از همراهی خبرگزاری ها و روابط عمومی واحد در اطلاع رسانی از رویدادهای طرح گفت: این طرح با هم افزایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و برنامه‌ریزی مشترک با این نهاد در حال اجرا است و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم تا اهداف هر فاز در زمان مقرر آن محقق شود از این رو لازم است خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به عنوان رسانه وابسته به جهاددانشگاهی بیش از پیش برای آگاهی بخشی به جامعه هدف و انعکاس اخبار حوزه مشاغل خانگی در استان استفاده شود.

بهرنگ کوهی با اشاره به برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته در جهاددانشگاهی برای پیشبرد اهداف طرح در سراسر کشور اظهار داشت: با اطلاع رسانی دقیق از طرح و همچنین تولید محتوای مناسب و ایجاد شبکه تعاملی با مردم، خواهیم توانست در جلب اعتماد عمومی گام موثر برداریم.

وی از هماهنگی های صورت گرفته برای اجرای برنامه های تلویزیونی و رادیویی خبر داد و افزود: انتظار داریم ایسنا و ایکنا در کنار روابط عمومی واحد زنجیره خبری مطلوبی را همچون گذشته برای این طرح ملی ایجاد نمایند.

در این جلسه مقرر شد از طریق اعضای حاضر، سوژه های خبری متناسب با طرح و گزارش های موثر، طراحی و در قالب خبرگزاری ها، شبکه های اجتماعی، مطبوعات و سامانه اطلاع رسانی روابط عمومی های ادارات مرتبط منتشر گردد.