اخبار

جهاددانشگاهی اردبیل به اجرای برنامه‌های امور بانوان استان کمک شایانی کرده است

اردبيل

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

متن کامل خبر

جهاددانشگاهی اردبیل به  اجرای برنامه‌های امور بانوان استان کمک شایانی کرده است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: با استفاده از ظرفیت توانمندسازی، علمی، پژوهشی و آموزشی جهاددانشگاهی، برنامه و طرح‌های این دفتر به خوبی اجرایی و عملیاتی شده است.

فریبا محمدلو در جلسه با معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: جهاددانشگاهی با اجرای به موقع و پیشبرد برنامه‌های واگذار شده دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل به این نهاد، اعتماد بیش از پیش این دفتر را به خود جلب کند.

وی یادآور شد: در شرایط کرونایی جامعه کنونی سامانه آموزش مجازی جهاددانشگاهی پتانسیل خوبی برای استان است و توانسته در ارائه خدمات آموزشی و اطلاع رسانی نقش موثری ایفا نماید.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل ادامه داد: روند اجرای طرح« توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار» توسط جهاددانشگاهی استان در ایجاد اشتغال بانوان موثر بوده است و امیدواریم اهداف طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» که هم اکنون به همت این نهاد در استان در حال اجرا است نیز به زودی محقق گردد تا شاهد توسعه اقتصادی و رونق کسب و کار‌های خانگی و بومی استان باشیم.

 

آمادگی جهادانشگاهی برای برگزاری دوره‌های آموزش مجازی دستگاه‌های اجرایی استان

در این جلسه، معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه این نهاد برای برگزاری دوره‌های آموزش مجازی دستگاه‌های اجرایی در سامانه آموزشی خود به نام «امجد» آمادگی دارد، گفت: در حال حاضر تمام خدمات آموزشی جهادانشگاهی در سطح استان به صورت مجازی و از طریق این سامانه ارائه می‌شود.

بهرنگ کوهی از ثبت نام بیش از دو هزار و 700 متقاضی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل خبر داد و افزود: با اجرای موفق این طرح می‌توان مزیت و پتانسیل‌های اشتغال استان را که توسط جهاددانشگاهی و متولیان امر شناسایی شده است، احیا کرد و رونق اقتصاد و اشتغال را در استان رقم زد.

وی اظهار داشت: طرح« توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار» بزودی با اشتغالزایی نزدیک به 110 نفر نهایی شده و گزارش آن ارائه خواهد شد.