اخبار

استقرار شرکت تولید قارچ گانودرما در جهاددانشگاهی خراسان شمالی

خراسان شمالي

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

متن کامل خبر

.به گزارش دبیرخانه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، حسن خوش صفا اظهارکرد: در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی شرکت تولید و پرورش قارچ گانودرما با نگاه ایجاد زنجیره تولید و فروش محصول در این واحد با مدیریت سرکار خانم احمدی مستقر شد.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از استقرار این شرکت در مجموعه جهاددانشگاهی فرواری قارچ گانودرما در استان است، ادامه داد: شناسایی فرصت های صادرات محصولات گیاهی و دارویی به کشورهای منطقه نیز از دیگر اهداف این شرکت است.

خوش صفا با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت مراکز و پژوهشگاه های زیر مجموعه جهاددانشگاهی می توان در چارچوب علمی و آموزشی به تولید و پرورش قارچ گانودرما پرداخت، گفت: فروش محصولات گیاهی و بهداشتی این قارچ با استفاده از توانمندی و تجربیات موجود در این نهاد مورد تاکید است.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کشور، یادآورشد: اجرای طرح مشاغل خانگی با مشارکت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما و جهاددانشگاهی به عنوان مجری در دستور کار واحدهای استانی است.

خوش صفا ادامه داد: فعالان مشاغل خانگی با تولید و پرورش قارچ گانودرما می توانند منبع درآمد ثابتی را برای خود در روستاها فراهم کنند در این راستا علاقمندان باید برای نام نویسی در این طرح به سامانه INHB.ir مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 05832285738 و یا 05832285751 تماس بگیرند. 

وی عنوان کرد: افراد پس از ثبت نام در این سامانه توسط کارشناسان دبیرخانه مشاغل خانگی استان مورد ارزیابی اولیه، استعداد سنجی و مشاوره قرار می گیرند تا بتوانند به بهترین شکل در حوزه های مد‌ نظر خود به فعالیت از قبیل تولید وفروش محصول و همچنین توسعه کسب کار خود برسند.

انتهای پیام