اخبار

تاسیس مرکز تولید محتوای دیجیتال در جهاددانشگاهی خراسان شمالی

خراسان شمالي

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، الهام آزادزاده، سرپرست معاونت فرهنگی این واحد با بیان اینکه این مرکز به عنوان نخستین مرکز تاک در واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی کشور و ذیل حوزه معاونت فرهنگی واحد استانی تاسیس شده است، با اشاره به لزوم تولید محتوای دیجیتال بویژه در فضای مجازی، افزود: این مرکز در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، علمی و آموزشی، فضای مجازی، سواد رسانه ای و سایر حوزه ها، آماده تولید محتوا و ارائه خدمات است.
 وی طراحی و تولید کتاب صوتی، پادکست، نریشن، اینفوگرافیک، موشن گرافی، کلیپ ویدئو، بوک تریلر، مستندسازی، طراحی محیطی و المان شهری با رویکرد صنایع خلاق فرهنگی را از جمله خدمات و محصولات این مرکز عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  از سوی جهاددانشگاهی به عنوان مجری و با مشارکت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان کار فرما، افزود: می توان با استفاده از ظرفیت این مرکز کلیپ و مستندهای آموزشی متناسب با ظرفیت های استان از قبیل دست بافته داری، سوزن دوزی و نمد مالی تهیه کرد.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی افزود: با استفاده از ظرفیت این مرکز پتانسیل های مشاغل خانگی خراسان شمالی بیشتر و بهتر معرفی خواهد شد.

انتهای پیام