اخبار

نمایشگاه محصولات طرح مشاغل خانگی در کامیاران راه اندازی می‌شود

كردستان

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان: داریوش رستمی زاده در دیدار با مدیر جهاددانشگاهی شهرستان کامیاران ضمن اشاره به اینکه عدم اتصال به باز مشکل اساسی طرح مشاغل خانگی است، اظهار کرد: هنوز در جامعه ما عدم آگاهی لازم به  فضای مجازی و  فروش محصولات یکی از آسیب های خرید و فروش آنلاین محصولات است.

وی عنوان کرد: در صورت همکاری کردن سایر ادارات و فرمانداری شهرستان کامیاران با اداره کار شهرستان کامیاران این  آمادگی وجود دارد که با همکاری جهاددانشگاهی شهرستان کامیاران نمایشگاه محصولات طرح مشاغل خانگی را دایر کنیم.

رستمی زاده گفت: ما برای طرح ملی مشاغل خانگی افراد واجد شرایط را با همکاری ادارات زیربط جهت آموزش و ثبت نام  به جهاددانشگاهی شهرستان معرفی خواهد شد.

حیدر میدانی مدیر جهاددانشگاهی شهرستان کامیاران ضمن اشاره به اینکه توانمند سازی یکی از اولویت های طرح ملی مشاغل خانگی است، گفت: پیاده‌سازی موفق این طرح در استان نیازمند همراهی، همکاری و هم‌اندیشی بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی است.

وی افزود: جهاددانشگاهی در استان ظرفیت خوبی را برای توسعه مشاغل خانگی ایجاد کرده است که باید مسئولین به آن توجه بکنند.

مدیر جهاددانشگاهی شهرستان کامیاران، یادآور شد: جهاددانشگاهی این شهرستان با توجه به پتانسیلی که دارد این آمادگی را جهت برگزاری تمام دوره های آموزشی کاربردی را دارد.