اخبار

جهاددانشگاهی آذربایجان غربی در قالب یکی از شرکت های توسعه یافته طرح ملی مشاغل خانگی در نمایشگاه صنعت پوشاک استان

آذربايجان غربي

۱۳۹۸/۰۲/۲۸

متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی آذربایجان غربی،امین رستم زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان به همراه مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه استان از غرفه جهاددانشگاهی و سایر غرفه های نمایشگاه بازدید کردند.

نقی زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه در بازدید ازاین نمایشگاه با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان با  بسترسازی جهت حضور  شرکت های پشتیبان طرح ملی مشاغل خانگی در نمایشگاه صنعت پوشاک  کار ارزشمندی برای شناساندن خروجی طرح داشته است.

در خاتمه این بازدید در نشست مشترک سرپرست جهاد دانشگاهی استان با مدیرکل کار، مهندس دیلمقانی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان در خصوص حضور شرکت برآمده از طرح توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی استان  و حاضر در نمایشگاه گفت:جهاد دانشگاهی استان با شناسایی و توانمندسازی متقاضیان مشاغل خانگی استان و برگزاری کارگاه های آموزشی زمینه فعالیت و اشتغال در زمینه های مختلف شغلی را در استان فراهم کرده است که از این بستر شرکت تعاونی تولید پوشاک با حمایت جهاد دانشگاهی پا به فعالیت گذاشته است.

وی ادامه داد:این شرکت با مشارکت متقاضیان مشاغل خانگی که توسط جهاد دانشگاهی ساماندهی و آموزش دیده اند فعالیت تولیدی خود را شروع کرده است که در حال حاضر آمادگی ارایه آموزش های کاربردی و اتصال به بازار به متقاضیان مشاغل خانگی را دارد.