اخبار

وبینار "آشنایی با برندسازی برای کسب‌وکارهای کوچک" برگزار شد

خوزستان

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

متن کامل خبر

وبینار "آشنایی با برندسازی برای کسب‌وکارهای کوچک" صبح امروز (چهارشنبه، 24 دی ماه) از سوی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، این وبینار آموزشی که دومین وبینار از سلسله وبینارهای آموزشی جهاددانشگاهی استان خوزستان در راستای طرح ملی مشاغل خانگی است، به مدت دو ساعت با هدف ارائه آموزش‌های عمومی در زمینه برندسازی برای کسب وکارهای کوچک ویژه پیشرانان و متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خوزستان برگزار شد.

مباحث مختلف اعم از تعاریف مفهوم برندینگ، اهمیت برندسازی و عوامل شکل‌گیری یک برند در تصور و ذهن مردم و مشتریان، روش‌های کاربردی برای برندسازی در کسب و کارها، انواع ارزش‌های محصول برای مشتری، اهمیت عملکرد، کیفیت و قیمت محصول، لزوم توجه به مباحث زنجیره ارزش، بسته‌بندی، ارتباط با مشتری و... مطرح و ارایه شد.

این وبینار با تدریس استاد سیدرضا علوی و با حضور 31 شرکت‌کننده از طریق سامانه امجد جهاددانشگاهی به نشانی htttp://amjad.jde.ir/kz  و به صورت رایگان برگزار شد و شرکت‌کنندگان در پایان به طرح پرسش‌های خود پرداختند.

سومین وبینار از این برنامه‌ها، با عنوان "خلق ارزش پیشنهادی برای کسب و کارهای کوچک" 15 بهمن‌ماه از طریق همین سامانه برگزار خواهد شد.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما، به جهاد دانشگاهی به عنوان مجری واگذار شده و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نماینده کارفرما در استان است؛ سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز اجرای این طرح را در استان برعهده دارد.