اخبار

همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان در معرفی پشتیبان

اصفهان

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

متن کامل خبر

درحاشیه بازدید روز گذشته کارشناسان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اصفهان از چند کارگاه تولیدی صنایع دستی و خیاطی در فولادشهر اصفهان ، جلسه ای با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان برگزار شد.

در ان جلسه که رئیس شورای شهر ورنامخواست و تعدادی از بانوان کارافرین حضور داشتند ، ضمن تشریح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توسط مدیر اجرای طرح، حاضرین به بیان دیدگاه ها و مباحث مرتبط با اجرای این طرح در شهرستان لنجان پرداختند.

فتحی ،  مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان ضمن تاکید بر حضور تعداد زیادی از بانوان موفق و کارافرین استان در فولادشهر افزود : امید است در راستاي تحقق جهش توليد و با هدف اتصال فعالان مشاغل خانگي به بازار در قالب شبكه سازي همزمان با سراسر كشور ، شاهد بهبود معیشت و افزایش رفاه خانوار در شهرستان لنجان باشیم.

با توجه به اهمیت شناسایی پیشران‌ها و همكاري با ايشان در مرحله اتصال به بازار و فروش محصولات ، وی در زمینه معرفی پشتیبان به کارگروه اجرایی طرح اعلام امادگی نمود.

همچنین خانم کرمی رئیس شورای اسلامی شهر ورنامخواست آمادگی خود را جهت اطلاع رسانی طرح ، معرفی نفرات مشمول و تامین فضای اموزش به متقاضیان اعلام نمود.