اخبار

جلسه هم اندیشی اجرای بهینه طرح ملی مشاغل خانگی در شهرستان بستان آباد

آذربايجان شرقي

۱۳۹۹/۱۰/۲۸

متن کامل خبر

با هدف اجرای بهینه طرح ملی مشاغل خانگی و آشنایی کامل ادارات شهرستان از روند اجرای طرح جلسه مشترک هم اندیشی با حضور نمایندان دستگاه های اجرایی ، اتاق اصناف ، جمعی از پیشرانها و نمایندگان جهاد دانشگاهی استان در محل فرمانداری بستان آباد تشکیل شد .

نماینده جهاد دانشگاهی استان در این جلسه با تشریح روند اجرای طرح اعلام کرد : سهمیه استان آذربایجان شرقی در طرح ملی مشاغل خانگی 3000 نفر هست که سعی می شود با استفاده از تمام ظرفیت اختصاص یافته به استان سهمی در توسعه مشاغل خانگی و اشتغال زایی قشر بیکار جامعه برداشته شود .

مهندس نوری  با اشاره به مدیریت محلی در این طرح افزود : سهم ادارات شهرستانی و لزوم ارتباط و همسویی این ادارات در اجرای این طرح بسیار مهم است و اصولا بدون مشارکت و همکاری کارگزوه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اجرای این طرح به صورت بهینه امکان پذیر نخواهد بود .

دکتر علیزاده معاون فرماندار بستان آباد نیز در این جلسه بر اهمیت و رفع مشکلات توسعه مشاغل خانگی تاکید کرده و تمامی ادارات شهرستان را موظف به همکاری در اجرای بهینه طرح نمودند .

در این جلسه که با حضور پیشرانهای اشتغال این شهرستان تشکیل شده بود مشکلات پیش روی طرح بررسی و راهکارهایی برای رفع آنها ارائه شد . همچنین مقرر شد با هدف پایش اجرای طرح سلسله جلسات هماهنگی در برنامه زمانی منظم تشکیل گردد .