اخبار

تشریح طرح ملی مشاغل خانگی در شهرستان سراب

آذربايجان شرقي

۱۳۹۹/۱۰/۲۸

متن کامل خبر

طرح ملی مشاغل خانگی با حضور روسا و نمایندگان ادارات  شهرستان سراب تشریح شد .

با هدف بررسی راهکارهای اجرایی و رفع مشکلات و موانع اشتعال خانگی در شهرستان سراب نشستی  با حضور مدیران و نمایندگان ادارات این شهرستان تشکیل و نسبت به تشریح طرح ملی مشاغل خانگی اقدام گردید .

در این جلسه که با حضور معاون فرماندار سراب و نمایندگان ادارات میراث فرهنگی ، تعاون کار و رفاه اجتماعی ، جهاد کشاورزی ، صنعت معدن تجارت ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی شهرستان  و با حضور نمایندگان جهاد دانشگاهی تشکیل شد نسبت به لزوم همکاری  و تشریک مساعی ادارات مختلف شهرستان در اجرای موفق طرح تاکید شد .

 مهندس نوری نماینده جهاد دانشگاهی در این جلسه گفت : : توجه ویژه به اشتغال خانگی و اشتغال خرد یکی از پایه‌های اصلی رفع معضل بیکاری است.و جهاد دانشگاهی استان آمادگی خود را جهت اجرای این طرح باحداکثر ظرفیت ممکن در استان دارد .  همچنین  در این جلسه  روند کلی مراحل اجرای طرح از قبیل ثبت نام متقاضیان ، ارزیابی ، ارتباط با پیشرانها ، اتصال به بازار و فروش محصولات برای اعضا تشریح گردید .

در این جلسه آقای میکائیلی معاون فرماندار شهرستان سراب با اشاره به معضل بیکاری در جامعه و برنامه دولت برای رفع این معضل مشاغل خانگی را گامی مهم در ایجاد اشتغال پایدار در کشور دانست و بر لزوم همکاری ادارات شهرستان در اجرای طرح و بهره مندی شهروندان سراب از این مزیت تاکید کرد .