اخبار

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم جلسه با مدیرعامل موسسه دارالفنون بوریا به صورت آنلاین برگزار شد.

قم

۱۳۹۹/۱۰/۳۰

متن کامل خبر

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم جلسه با مدیرعامل موسسه دارالفنون بوریا به صورت آنلاین برگزار شد.

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم، جلسه ای با حضور طیبه شیخی مدیرعامل موسسه دارالفنون بوریا به صورت آنلاین در سامانه امجد جهاددانشگاهی برگزار و در حوزه مشاغل خانگی و تجارب این حوزه بحث و گفتگو شد.

در ابتدای جلسه شریفی گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی توسط جهاددانشگاهی در کشور در حال اجرا می باشد.

مدیراجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم  افزود: آمایش منطقه ای و شناسایی مزیت های شغلی در استان قم انجام شده و در حال حاضر در مرحله استعدادسنجی و ارزیابی و توانمندسازی متقاضیان هستیم و در فاز سوم طرح اتصال به بازار توسط پیشرانان های طرح انجام میشود‌.

در ادامه شیخی گفت: حدود 20 سال است که به صورت تخصصی در حوزه مترجمی و خدمات آن مشغول به فعالیت هستم و 14 سال نیز در حوزه آموزش سابقه دارم و موفقیت موسسه دارالفنون بوریا ثمره کار تخصصی و تمرکز بر روی کسب‌وکار است.

پیشران طرح ملی مشاغل خانگی گفت افزود:  مترجمی جزو مشاغلی است که افراد و متقاضیان می‌توانند به راحتی در منزل به آن مشغول شوند و به کسب درآمد برسند.

شیخی افزود: موسسه دارالفنون بوریا آمادگی دارد به عنوان یک پیشران از متقاضیان این طرح که در حوزه مترجمی ثبت نام کرده اند حمایت نماید.