اخبار

همکاری تشکل مردم نهاد حامیان گنج فر با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان گیلان

گيلان

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

متن کامل خبر

جلسه کارشناسان جهاد دانشگاهی با اعضای تشکل مردم نهاد حامیان گنج فر با هدف تعامل بیشتر این تشکل با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  در محل جهاد دانشگاهی رشت  برگزار گردید.
تیم تجاری " گنج فر " با کمک تعدادی از پیشرانان حوزه فرش و گلیم استان گیلان که در طرح توسعه مشاغل خانگی شرکت نموده اند ، با عضویت تعداد کثیری از افراد شرکت کننده در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تشکیل گردیده است.
فعالیت این گروه با هدفت تجاری سازی تولیدات صنایع دستی است و استقبال زیادی از حمایت های جهاد دانشگاهی در راستای انجام فعالیت شبکه سازی و ایجاد برند دارد.
جلسه هم اندیشی با حضور آقای دکتر سید جواد کاظمی از اساتید حوزه کار آفرینی شهرستان رشت ، آقای مهندس بابایی از فعالین حوزه فرش و سرکار خانم میرجعفری از پیشرانان فعال حوزه فرش در استان گیلان به همراه تعدای از اعضای تیم فوق الذکر با حضور آقای مهندس یگانه فر و سرکار خانم زاد رفیعی از همکاران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان گیلان برگزار گردید.
قابل ذکر است که سلسله جلسات شبکه سازی و ایجاد برند توسط مجموعه گنج فر در دبیر خانه طرح توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی استان گیلان برگزار می گردد.