اخبار

جلسه هماهنگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خرمدره

زنجان

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

متن کامل خبر

در این جلسه مدیر اجرایی پروژه به تشریح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی پرداخته و با بیان اینکه ظرفیت و پتانسیل شهرستان‌های استان توسط جهاددانشگاهی شناسایی و در این طرح معرفی شده است، تصریح کرد: در این طرح زمینه لازم برای توانمندسازی، مشاوره و آموزش متقاضیان جهت ایجاد کسب و کار و درآمد پایدار فراهم می‌شود که این امر به رفع دغدغه اشتغال کمک خواهد کرد.

مدیر اجرایی پروژه از ثبت‌نام بیش از 2280 متقاضی مشاغل خانگی در استان خبر داد و با اشاره به روند اجرای این طرح در استان، گفت: این طرح به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به همت جهاددانشگاهی به عنوان مجری طرح در سراسر کشور در حال اجرا است.

در ادامه جلسه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خرمدره ضمن تشکر از همکاران جهاددانشگاهی در اجرای این طرح، اظهار داشت لیست پیشتیبانان فعال، خیرین و تسهیلگران فعال در مزیت های شناسایی شده بررسی گردیده و در اختیار جهاددانشگاهی قرار خواهد گرفت. همچنین در ادامه افزود هماهنگی­های لازم در خصوص حضور جهاددانشگاهی در کمیته اشتغال شهرستان انجام خواهد گردید.

این مسئول در پایان با بیان ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان خرمدره تصریح کرد: با تعامل سازنده با پیشران‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و اطلاع‌رسانی متولیان اشتغال به متقاضیان شهرستان‌ها می‌توان به کسب و کارهای کوچک خانگی جهت داد و به رونق اقتصاد خانوارها کمک کرد.