اخبار

مهلت ارسال آثار جهت شرکت در استارت‌اپ ملی روبان تا هفتم بهمن ماه 99 تمدید شد

قزوين

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

متن کامل خبر

استارت‌آپ روبان توسط مرکزعلمی کاربردی جهاددانشگاهی و و در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری می‌باشد. با توجه به تمدید یک هفته‌ای ارسال آثار، علاقه‌مندان تا هفتم بهمن ماه می‌توانند آثار خود را به آدرس http://jdqazvin.ir/roban  ارسال کنند.

استارت آپ روبان در حوزه تخصصی پوشاک بانوان بوده و با حمایت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین در حال برگزاری است.

این رویداد در دو بخش طراحی و دوخت لباس مشاغل با محوریت طرح‌های ایرانی و اسلامی لباس مشاغل و تغییرات پوششی ارگونومی در دوران کرونا برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار تا هفتم بهمن ماه تمدید شده است وعلاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://jdqazvin.ir/roban مراجعه کنند.

هم‌چنین طی آخرین جلسه کمیته برگزاری این استارت‌آپ مقرر گردید برای شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان نمایشگاه مجازی، کارگاه تجربه و میزگرد تخصصی پوشاک برگزار گردد. نمایشگاه مجازی در سایت http://jdqazvin.ir/roban  برگزار و شرکت کنندگان نیز توضیح کوتاهی در خصوص ایده خود خواهند داشت. کارگاه تجربه با حضور کارآفرینان توانمند حوزه پوشاک استان نیز برقرار خواهد شد. هم‌چنین در حاشیه این رویداد یک میزگرد نیز با محوریت پوشاک توسط خبرگزاری ایسنا برگزار و اثر برگزیده نیز توسط آرا مردمی در فضای مجازی معرفی خواهد شد.


لازم به ذکر است اختتامیه استارت‌آپ روبان در تاریخ 14 بهمن ماه 99 خواهد بود.