اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی تسهیلگران طرح ملی مشاغل خانگی گلستان

گلستان

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

متن کامل خبر

اولین  کارگاه آموزشی تسهیلگران طرح ملی مشاغل خانگی استان گلستان برگزار شد

این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی کامل بر روند اجرای کار و اقدامات صورت گرفته در خصوص این طرح با حضور تسهیلگران در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی برگزار شد.

مدیر طرح ملی مشاغل خانگی استان گلستان ،هدف از برگزاری این کارگاه را آگاهی کامل در طرح ملی و پیگیری امور محوله از سوی دبیر خانه عنوان کرد.
متین تقی بایی افزود: بر اساس این چارچوب طرح شناسایی افراد واجد شرایط ،پتانسیل ها و امکانا ت موجوداستعداد سنجی وهمچنین تعامل با سازمانها،ارگان ها ی همکار در این طرح از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه بود.
بایی ادامه داد:بدون شک اجرای این طرح درگلستان نقش به سزایی در ایجاد اشتغال پایدار، کارآفرینی و بهبود اقتصاد خانوارها خواهد داشت.
وی تصریح کرد: دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی مستقر است و همه دستگاه‌های فعال در حوزه اشتغال این طرح باید با جهاد دانشگاهی همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند تا با عامل و هم افزایی بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم .
وی یادآور شد:طرح مشاغل خانگی با کارفرمایی وزرات تعاون و کار و رفاه اجتماعی، و نظارت اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی گلستان،و بامدیرت اجرایی جهاد دانشگاهی گامی مهم و ماندگار برای حل مشکلات بوده که نتایج آن در زمینه اشتغالزایی خود را نشان خواهد داد