اخبار

برگزاری نشست توجيهي طرح ملي مشاغل خانگي در روستای تل سیا

هرمزگان

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

متن کامل خبر

صدیقه مظفر ، مدير اجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان هرمزگان، در اين نشست توجيهي با تشريح اين طرح پرداخت و گفت جهاددانشگاهي به عنوان يك نهاد توسعه‌ اي مسئوليت اجراي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي را با كارفرمايي وزارت تعاون برعهده دارد.

وي با اشاره به اينكه  ما بیش از سهمیه اختصاص يافته به استان هرمزگان ثبت نام داشته ایم ، تصريح كرد: در اين طرح، رونق اقتصادي و تحقق شعار جهش توليد و توسعه جايگاه مشاغل خانگي در اقتصاد استان و كشور محقق خواهد شد.

مظفراضافه كرد: طرح ملي توسعه مشاغل خانگي  در۳مرحله شامل شناسايي مزيت و ظرفيت ‌هاي استان، توانمندسازي و اتصال به بازار كار مورد توجه قرار گرفته است.

وی در ادامه به چگونگی برگزاری و توانمندی متقاضیان اشاره کرد و  گفت: در این را تمام ارگانها باید دست در دست هم دهیم تا از موازی کاری جلو گیری کنیم زیرا هدف اصلی خدمت رسانی است صنایع در امر اشتغال است از این جهت ما سعی بر این داشته ایم و داریم از تمام ارگانهای دولتی وارد این طرح شوند تا کار تصریع گیرد زیرا مردم جنوب را همگان به خون گرمی و اتحاد میشناسند و برای به حرکت در آمدن چرخه های اشتغال باید تمام اجزا دست در دست هم دهند.

و امروز به همراه ریس اتحادیه خیاطان و نماینده صندوق توسعه خورد زنان جهاد کشاورزی و راهبر شغلی کمیته امداد هرمزگان خدمت رسیدیم تا اگر سوال و مشکلی در زمینه طرح و اشتغال وجود دارد به صورت حضوری مشاوره  دهیم.

لازم به ذکر  است تمام افراد در پایان سخنان کارشناسان دغدغه های خود را در زمینه اشتغال بیان کردند و کارشناسان هر سازمان جوابگوی سوالات بودند

انتهای پیام