اخبار

انتخاب صدیقه مظفر به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره کانون خیرین کارآفرین و اشتغال هرمزگان

هرمزگان

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان، انتخابات هیئت‌مدیره کانون خیرین کارآفرین و اشتغال هرمزگان در اداره کل کمیته امداد استان هرمزگان با حضور حمید حاجی عبدالوهاب، مشاور عالی رئیس کمیته امداد و مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور برگزار شد.

حمید حاجی عبدالوهاب، مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور در این نشست به تشریح اهداف از راه‌اندازی این کانون‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: کانون خیرین کارآفرین و اشتغال باهدف هماهنگی، هم‌افزایی و ارتباط با موسسه‌های خیریه برای تسهیل درروند توانمندسازی افراد مستعد اشتغال در دو دهک پایین جامعه به‌ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی راه‌اندازی می‌گردد.

وی استفاده از اساتید برجسته دانشگاه‌ها، مسئولان توانمند در دستگاه‌های مرتبط با اشتغال‌زایی و خیرین کارآفرین را راهکاری در راستای رفع بیکاری دانست و گفت: بازار شناسی، بازاریابی و مدیریت بازار، سه شاخص اصلی کارآفرینی هستند که در کنار این شاخص‌ها توجه به اشتغال و توانمندسازی محرومان و همچنین مشارکت در کارهای گروهی بین کارآفرینان از اهداف اصلی ایجاد کانون‌های خیرین کارآفرین و اشتغال است.

حاجی عبدالوهاب بیان کرد: تسهیل گری در توانمندسازی مددجویان، مهارت‌آموزی افراد مستعد شغل، ارتقاء دانش مهارتی توسط کارآفرینان، ساماندهی کسب‌وکارهای خرد و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از مددجویان و موسسه‌های خیریه را از دیگر اهداف ایجاد این کانون‌ها است.

این مقام مسئول در پایان گفت: بر اساس رأی‌گیری‌های انجام‌شده اعضا هیئت‌مدیره کانون خیرین کارآفرین و اشتغال هرمزگان به ترتیب محمدعلی سلیمی مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره، علی شعبانی نیا (رئیس اتحادیه خیاطان و خشک‌شویی بندرعباس) رئیس هیئت‌مدیره، مهدی درخشان(مسئول‌ شبکه کارآفرین) نایب‌رئیس، فاطمه یاس سالاری(راهبر شغلی کمیته امداد) منشی و خزانه‌دار، صدیقه مظفر(مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی) عضو هیئت‌مدیره می‌باشد.

لازم به ذکر است این انتخابات  اعضای هیئت‌مدیره کانون خیرین کارآفرین و اشتغال هرمزگان در کمیته امداد هرمزگان برگزار شد که در آن اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره و بازرس بارأی نمایندگان صنوف انتخاب شدند.

انتهای پیام