اخبار

نشست هم‌اندیشی با پشتیبانان و حامیان طرح الگوی نوین مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

چهارمحال وبختيارئ

۱۳۹۷/۱۱/۰۷

متن کامل خبر

نشست هم‌اندیشی با پشتیبانان و حامیان طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی چهار محال و بختیاری برگزار شد.


در این نشست که بیش از50 پشتیبان به همراه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و نماینده اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی حضور داشتند با هدف شبکه سازی در جهت تکمیل زنجیره ارزش ویژه مزیتهای شناسایی شده در طرح  برگزار شد.


ضمن ارائه گزارش اجرای طرح توسط رییس واحد .نماینده اداره کل کار در رابطه با شرایط پشتیبان شدن توضیحاتی ارائه کردند و در ادامه پرسش و پاسخ بین پشتیبانان ونماینده اداره کل کار و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت.


در این نشست به پشتیبانان پیشنهاد شد با  توجه به ایجاد فرصت برای ثبت نام جهت جایگزینی و تکمیل ظرفیت سامانه افرادی را که مد نظر دارند تحت پوشش خود قرار دهند به دبیرخانه طرح معرفی کنند.


در پایان، پس از اخذ اطلاعات مورد نیاز از پشتیبانان به وسیله فرم‌های ازپیش طراحی شده مقرر گردید به کمک پشتیبانان در هر حرفه شبکه‌ای از افراد خبره که در زنجیره ارزش هر حرفه فعالیت دارند در(مواد اولیه+تجهیزات+تولید+فروش) شناسایی و به این شبکه اضافه شوند سپس متقاضیان راه اندازی کسب وکار هر حرفه به این شبکه معرفی گردند.


سپس مقرر گردید این شبکه پس از تشکیل و تکمیل توسط جهاد دانشگاهی به سرشبکه و یا مدیر عامل اتحادیه ان حرفه تقدیم گردد و اطلاعات این شبکه‌ها در غالب یک بانک اطلاعاتی در اختیار دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرارگیرد.


لازم به ذکر است تا این مرحله از طرح اطلاعات خوبی به دست آمده که نیاز به تکمیل و سازماندهی دارد.