اخبار

نشست هماهنگی طرح مشاغل خانگی خوزستان با دفتر تسهیلگری کوی علوی اهواز

خوزستان

۱۳۹۹/۱۱/۰۷

متن کامل خبر

نشست معرفی و هماهنگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان خوزستان با حضور کارشناسان دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی علوی اهواز برگزار شد.


به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، در این نشست شیما تقی نژاد مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی خوزستان، طرح، ابعاد و اهداف آن را برای کارشناسان دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی علوی اهواز تشریح کرد.


در ادامه حاضرین نشست در زمینه مباحث فرهنگی و همچنین نیازهای اشتغال محلی در کوی علوی به بحث و تبادل نظر پرداختند و در این راستا توافق شد دفتر تسهیلگری با معرفی، تبلیغ، انتشار بنر و فیلم توجیهی طرح برای افراد تحت پوشش خدمات این دفتر نسبت به شناسایی و هدایت متقاضیان منطقه کوی علوی اهواز اقدام کند و در این زمینه همکاری مستمر داشته باشند.


نشست معرفی و هماهنگی اطلاع رسانی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان خوزستان با دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی علوی اهواز 6 بهمن ماه در محل دبیرخانه طرح در اهواز برگزار شد.


به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، این طرح با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ‌عنوان کارفرما به جهاددانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.