اخبار

متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم مهارت های لازم جهت اتصال به بازار را فرا می گیرند

قم

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

متن کامل خبر

 

متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم مهارت های لازم جهت اتصال به بازار را فرا می گیرند.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان در حال اجرا می باشد.

شریفی افزود: این طرح شامل سه فاز شناسایی مزیت های شغلی، استعداد سنجی و ارزیابی و توانمندسازی و اتصال به بازار می باشد.همچنین در طول اجرای پروژه مشاوره های عمومی و تخصصی به پیشران ها و متقاضیان طرح نیز ارئه می شود.

وی عنوان کرد:تاکنون 1630 نفر در استان قم در سامانه inhb.ir  ثبت نام نموده اند که تعداد 1331 نفر ارزیابی و استعدادسنجی شده اند. علاوه بر این پیشران های بسیار خوبی در حوزه های مختلف شغلی شناسایی و مذاکره کردیم که در مرحله اتصال به بازار می توانند از متقاضیان این طرح حمایت نمایند.

شریفی گفت: از ابتدای شروع طرح تاکنون چندین دوره عمومی و تخصصی در راستای توانمندسازی متقاضیان برگزار کردیم. در حال برنامه ریزی دوره های تخصصی جدید و هماهنگی با مربیان و اطلاع رسانی دوره ها به متقاضیان هستیم و از نیمه دوم بهمن ماه دوره های تخصصی جدید با سرعت و تعداد بیشتری برگزار می گردد تا متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بتوانند مهارت لازم برای ورود به بازار کار را فرا بگیرند و در مرحله اتصال به بازار قرار بگیرند.