اخبار

حرکت جهاددانشگاهی در بحث مشاغل خانگی یک نگاه توسعه‌ای است

كردستان

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

متن کامل خبر

ییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سقز گفت: جهاددانشگاهی در چند سال گذشته در حوزه مشاغل خانگی حرکت خوب و با نگاه توسعه ای انجام داده است که بر همین اساس در آینده افرادی که متقاضی تسهیلات در این حوزه هستند به سمت جهاددانشگاهی سوق خواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان: بهنام میرزایی در دیدار با مدیر جهاددانشگاهی شهرستان سقز ضمن اشاره به اینکه دوره های آموزشی جهاددانشگاهی مطلوب ارزیابی می شود، اظهار کرد: امروزه اگر بخواهیم جامعه را در مسیر توسعه هدایت بکنیم باید آموزش را در اولویت قرار بدهیم.

وی با بیان اینکه اداره صمت در این شهرستان آموزش را جز اساسی ترین کارهای خود قرار داده است، عنوان کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی میتواند خدمات مطلوبی به جامعه هدف داشته باشد.

در این دیدار میرزایی با بیان اینکه  حرکت جهاددانشگاهی در بحث مشاغل خانگی با دید توسعه ای است، گفت: جهاددانشگاهی در چند سال گذشته در حوزه مشاغل خانگی حرکت خوب و با نگاه توسعه ای  انجام داده است که بر همین اساس در آینده افرادی که متقاضی تسهیلات در این حوزه هستند به سمت جهاددانشگاهی سوق خواهیم داد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سقز در پایان با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی توانایی های زیادی در زمینه آموزش کاربردی دارد،یادآور شد: با برنامه ریزی های که در آینده انجام خواهیم داد، از این پس اخذ مجوز توسط این اداره منوط به گذراندن دوره های لازم توسط جهاددانشگاهی باشد.

گفتنی است: در این دیدار مقرر شد که در خصوص همکاری بیشتر جهاددانشگاهی و اداره سمت شهرستان سقز تفاهم نامه همکاری انجام شود.

در ادامه این دیدار احمد نادری مدیر جهاددانشگاهی شهرستان سقز، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی پکیج کاملی از خدمات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و غیره است که میتواند همه آنها را به طور مطلوب انجام بدهد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک ظرفیت مناسب برای توسعه است، افزود: برای اینکه جامعه را به صمت توسعه هدایت بکنیم باید هم‌افزایی بیشتر باشد و از جزیره ای عمل کردن خودداری بکنیم.

مدیر جهاددانشگاهی شهرستان سقز در پایان یادآور شد: ظرفیت های علمی جهاددانشگاهی بسیار بالا است و ما نیز این آمادگی را داریم که تمام فعالیت های این نهاد را در اختیار دستگاه های اجرایی شهرستان قرار بدهیم.