اخبار

صدور و تمدید 235 پروانه تولید صنایع‌دستی در خراسان شمالی

خراسان شمالي

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه مشاغل خانگی خراسان شمالی، محمدرضا قهرمانیان اظهار کرد: از این تعداد، 11 پروانه مربوط به تولید کارگاهی و 224 پروانه نیز مربوط به تولید انفرادی صنایع‌دستی بوده است.

وی تعداد صدور مجوز در بخش مشاغل خانگی را نیز 87 مورد برشمرد،افزود: در سال جاری ۳۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در بخش صنایع‌دستی استان سرمایه‌گذاری و هفت‌میلیارد ریال نیز تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان و فعالان این بخش پرداخت شد.

معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ دوره آموزشی در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی استان برای هنرمندان و علاقه‌مندان این حوزه برگزار شد.

وی برنامه‌ریزی آموزش و نظارت بر تولید، استانداردسازی و افزایش کیفی محصولات و بالا بردن بهره‌وری آثار صنایع‌دستی در کارگاه‌های تولیدی را از اولویت‌های این معاونت در سال جاری برشمرد.

به گزارش دبیرخانه مشاغل خانگی خراسان شمالی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان شمالی همزمان با سایر استان ها در کشور براساس تفاهم نامه جهاددانشگاهی به عنوان مجری با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما در حال اجرا است.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام در سامانه مشاغل خانگی به آدرس Inhb.ir مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این طرح با شماره های ۰۵۸۳۲۲۸۵۷۵۱ و ۰۵۸۳۲۲۸۵۷۳۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام