اخبار

بازدید متولیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از دهستان سادات محمودی

كهگيلويه وبويراحمد

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

متن کامل خبر

بازدید متولیان طرح توسعه مشاغل خانگی از دهستان سادات محمودی

متولیان و کارشناسان طرح توسعه مشاغل خانگی از روستاهای بیژگن و رودشتی از توابع دهستان سادات محمودی شهرستان دنا بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، متولیان و کارشناسان جهاددانشگاهی در قالب طرح توسعه مشاغل خانگی از دست بافته های داری (جاجیم بافی، گلیم بافی و قالی بافی)، تولیدات امور دامی ازجمله بز و گوسفند، پرورش مرغ بومی و بوقلمون روستاهای بیژگن و رودشتی از توابع دهستان سادات محمودی بازدید کردند.

یعقوب غلامی،کارشناس اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: هماهنگی های لازم جهت آموزش و مشاوره برای توانمندسازی و اتصال به بازار متقاضیان کسب و کار خانگی این دو روستا انجام گرفته و در هفته های آینده برپایی کارگاه های آموزشی و معرفی پیشران ها جهت هماهنگی بیشتر صورت می گیرد.

وی با اشاره به استقبال مطلوب متقاضیان مشاغل خانگی در این دو روستا، بیان کرد: این روستاها فضا و  ظرفیت بسیاری در زمینه کسب و کار خانگی دارند. 

این مسئول تصریح کرد: این بازدیدها با همکاری تعاونی ایثارگران همیاران روستاویرا شهرستان دنا وابسته به مؤسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر صورت گرفته است.