اخبار

برگزاری نخستین وبینار" پیش رویداد مجازی بسته بندی و فرآوری خلاقانه و نوآورانه خرما"

هرمزگان

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی،  وبینار پخش زنده " پیش رویداد مجازی بسته بندی و فرآوری خلاقانه و نوآورانه خرما" ، به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و  جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح، در روز چهار شنبه 15بهمن‌ماه ساعت 10صبح از سوی جهاد دانشگاهی هرمزگان به‌صورت رایگان برای متقاضیان استان هرمزگان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این وبینار می‌توانند از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی هرمزگان (امجد) با لینک Http://amjad.jde.ir/hr وارد شوند و پس از ورود به سامانه در قسمت انتخاب نام جلسه: مرکز رشد واحد های فناور جهاد دانشگاهی هرمزگان، سپس  واردکردن نام و نام خانوادگی و انتها واردکردن (رمز عبور: ۱۲۳۴۵ ) را وارد وبینار شونددر صورت بروز مشکل با شماره33620728 تماس بگیرید.

 لازم به ذکر است هنگام وارد کردن رمز عبور، زبان کیبورد را انگلیسی(En) انتخاب کنید و از فیلترشکن استفاده نکنید و جهت ورود در سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی هرمزگان (امجد) از مرورگر(موزیلا) Mozilla Firefox  یا Google chrome اپدیت شده استفاده کنید.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما به جهاد دانشگاهی واگذار شده و جهاد دانشگاهی هرمزگان نیز با ظرفیت ۲۳۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.

انتهای پیام