اخبار

نتایج ارزیابی اولیه متقاضیان مشاغل خانگی آذربایجان غربی اعلام شد

آذربايجان غربي

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

متن کامل خبر

نتایج ارزیابی اولیه متقاضیان مشاغل خانگی آذربایجان غربی اعلام شد

 

مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی آذربایجان غربی نتایج ارزیابی اولیه متقاضیان مشاغل خانگی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، دکتر دیلمقانی  اظهار کرد: ارزیابی اولیه 1042 نفر از متقاضیان ثبت نام کننده در طرح ملی مشاغل خانگی در استان بر اساس مولفه های مدنظر به اتمام رسید.

وی افزود: با ارزیابی 1042 نفر از متقاضیان ثبت نام شده مشخص گردید که 251 نفر از متقاضیان مرد و 791 نفر زن می باشند که از این تعداد متقاضی 38 نفر بعنوان پیشران ثبت نام کرده بودند.

وی گفت:در مرحله ارزیابی اولیه و پس از تشریح اهداف و مراحل اجرایی طرح،  73 نفر (30 نفر مرد و 43 نفر زن ) انصراف خود را از طرح اعلام کردند.

وی با اشاره به میزان تحصیلات متقاضیان مشاغل خانگی در آذربایجان غربی اظهار کرد: با ارزیابی اولیه متقاضیان مشخص گردید که 84 نفر (7 نفر مرد و 77 نفر زن) دارای مدرک و گواهی در رشته شغلی خود از دستگاههای اجرایی و یا سازمان آموزش فنی و حرفه ای  و 96 نفر (28 نفر مرد و 68 نفر زن) نیز مهارت تجربی در رسته  شغلی ثبت نامی داشتند .

مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی آذربایجان غربی ادامه داد: 613 نفر از متقاضیان  مشاغل خانگی استان (144 نفر مرد و 469 نفر زن) نیز نیاز خود را به آموزش های عمومی و تخصصی در رسته های شغلی مرتبط را  اعلام کردند.

دیلمقانی افزود: در بین متقاضیان ثبت نامی 128 نفر نیز که یا رشته انتخاب نکرده بودند و یا رشته غیرمرتبط با کار خود انتخاب کرده بودن برای آنها رشته مرتبط انتخاب و یا تغییر رشته ایجاد گردید.