اخبار

وبینار "خلق ارزش پیشنهادی برای کسب‌وکارهای کوچک"برگزار شد

خوزستان

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

متن کامل خبر

وبینار "خلق ارزش پیشنهادی برای کسب‌وکارهای کوچک" صبح امروز (چهارشنبه، 15 بهمن ماه) از سوی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد.


به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، این وبینار آموزشی که سومین وبینار از سلسله وبینارهای آموزشی جهاددانشگاهی استان خوزستان در راستای طرح ملی مشاغل خانگی است، به مدت دو ساعت با هدف ارائه آموزش‌های عمومی در زمینه خلق ارزش پیشنهادی برای کسب وکارهای کوچک ویژه پیشرانان و متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خوزستان برگزار شد.


در این وبینار مباحث مختلفی اعم از تعریف ارزش، اهمیت ارزش و چگونگی طراحی ارزش پیشنهادی یک محصول و نتایج و ارزش‌های محصول شامل کارکردی، اجتماعی و شخصی مطرح و ارایه شد.


این وبینار با تدریس استاد سیدرضا علوی و با حضور 27 شرکت‌کننده از طریق سامانه امجد جهاددانشگاهی به نشانی htttp://amjad.jde.ir/kz  و به صورت رایگان برگزار شد و شرکت‌کنندگان در پایان به طرح پرسش‌های خود پرداختند.


چهارمین وبینار از این برنامه‌ها، با عنوان "آشنایی با سیستم سازی برای کسب و کارهای کوچک" 13 اسفندماه از طریق همین سامانه برگزار خواهد شد.


طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما، به جهاد دانشگاهی به عنوان مجری واگذار شده و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نماینده کارفرما در استان است؛ سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز اجرای این طرح را در استان برعهده دارد.