اخبار

کارگاه آموزشی دست‌بافته‌های داری در میمند برگزار شد

كهگيلويه وبويراحمد

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

متن کامل خبر

کارگاه آموزشی دست‌بافته‌های داری در میمند برگزار شد

کارگاه آموزشی صنایع دستی و دست‌بافته های داری در حوزه مشاغل خانگی در روستای میمند از توابع شهرستان دنا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، آناهید محمدی نیا، مدیر مرکز خدمات تخصصی دست‌بافته های جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 19 بهمن ماه در حاشیه دوره آموزشی دست بافته های داری و صنایع دستی در روستای میمند، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح اطلاعات بافندگان و تولیدکنندگان از حقوق اجتماعی خود، شناخت مواد اولیه مرغوب و به کارگیری شیوه مناسب بافت و نیز حفظ سلامت بافندگان دانست.


 وی افزود: این کارگاه آموزشی به مدت 4 روز و در قالب 32 ساعت آموزشی توسط حوزه اشتغال  جهاددانشگاهی استان و به منظور ایجاد انگیزه در بافندگان جهت تولید دست بافته های مرغوب، اصلاح خط تولید، ضرورت حفظ سلامت بافندگان و کمک به بهداشت فردی و کارگاهی در روستای میمند از توابع شهرستان دنا برگزار شد.


این مدرس دست بافته های داری بیان کرد: این کارگاه آموزشی در راستای سیاست‌های حوزه اشتغال جهاددانشگاهی با همکاری تعاونی ایثارگران، همیاران روستا ویرا و به صورت متمرکز با ظرفیت ۷۰ نفر به تفکیک و به صورت مجزا در کلاس های ۱۵ نفره و ۳۲ ساعت آموزش برگزار شد.


محمدی‌نیا هم‌چنین برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت با اهداف تعیین شده را باعث ارتقای سطح کیفی تمامی محصولات تولیدی در سطح شهرستان و استان عنوان کرد.