اخبار

پشتیبان طرح الگوی نوین مشاغل خانگی خراسان جنوبی به عنوان بانوی برتر کارآفرین، از سوی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده انتخاب ش

خراسان جنوبي

۱۳۹۸/۰۲/۱۶

متن کامل خبر

طی مراسمی، پشتیبان شبکه حوله بافی طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی خراسان جنوبی به عنوان بانوی کارآفرین برتر از سوی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده انتخاب و از وی تقدیر شد.

فاطمه ذاکریان، پشتیبان مشاغل خانگی در خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: از طریق نهاد ریاست جمهوری ساز و کاری مهیا شد تا 110 بانوی کارآفرین برتر ایران مورد قضاوت مردمی قرار گیرند.

وی افزود: بر طبق آرای مردمی 20 نفر از بانوان کارآفرین شامل؛ 10 بانوی کارآفرین روستایی و 10 بانوی کارآفرین شهری در سطح کشور انتخاب شدند که با حضور معصومه ابتکار، معاون ریاست جمهور در امور زنان و خانواده از آنان تقدیر شد.

پشتیبان مشاغل خانگی در خراسان جنوبی دلیل اصلی این انتخاب را توسط مردم چندین سال تلاش در حوزه اشتغال خانگی دانست و یادآور شد: مدت 10 سال است که در زمینه اشتغال خانگی و به خصوص اشتغال بانوان فعالیت دارم و چند سال پیاپی توانستم مقام اول اشتغالزایی را در زمینه مشاغل خانگی در سطح کشور به دست آورم.

در متن لوح تقدیر آمده است:

بی تردید همراهی آن بانو با طرح انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر که می‌تواند به جلب توجه و مشارکت مردم در حمایت از فعالان اقتصادی زن در دوران سخت کنونی منجر شود قابل تقدیر و سبب امید و انگیزه برای جامعه خواهد بود.

گفتنی است؛ این بانوی کارآفرین در طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی مسئولیت ایجاد شبکه استانی حوله بافی را برعهده دارد.