اخبار

بازدید از کارگاه تولیدی ماسک در شهرستان چهچکور

هرمزگان

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

متن کامل خبر

به گزارش دبیر خانه طرح ملی مشاغل خانگی سه شنبه 21 بهمن ماه در راستای اتصال به بازار متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  از کارگاه از کارگاه تولیدی ماسک در شهرستان چهچکور بازدید شد.در این بازدید که مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به همراه رئیس اتحادیه خیاطان و مسئول صندق خورد روستا حضور داشتند ، ضمن تشریح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان هرمزگان ، مشکلات و پتانسیل های منطقه در زمینه رشته مینا کاری تولیدی بررسی شد.

حجت السلام و المسلمین شیخ میثم دستورا، امام جماعت مسجد حضرت زهرا (ص)گفت: این کارگاه که متبرک به نام حضرت فاطمه زهرا ست به همت خادمان مسجد و صندق خورد زنان روستا با ظرفیت تولید هزار عدد ماسک در هفته راه اندازی شده است.

وی ضمن استقبال از همکاری با طرح افزود: در این کارگاه  در طبقه دوم مسجد احداث شده و هم اکنون آماده همکاری و اموزش متقاضیان اشتغال خانگی هستیم. این ظرفیت در مردم این منطقه وجود دارد که بتوان این کارگاه را توسعه دارد .

 وی در ادامه  با بیان اینکه مسجدها سنگر اسلام.است، افزود: اگرچه به واسطه شیوع ویروس کرونا شاهد تعطیلی مساجد بودیم اما باز هم بچه های مسجد به خوبی توانستند با همدلی به فعالیت های خیرخواهانه بپردازند.

گفتنی است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کشور با هدف تحقق شعار سال و کمک و رونق اقتصاد خانوار بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی، اجرا می‌‌شود.

انتهای پیام